Termín preloženej súťaže "HISTORICKÁ DUBNICA"
propozície " HISTORICKÁ DUBNICA "
SAM 119 v spolupráci s RMK Dubnica nad Váhom Vás srdečne pozýva na
1.ročník súťaže
„ HISTORICKÁ DUBNICA “
MIESTO KONANIA : MODELÁRSKE LETISKO RMK Dubnica , medzi Dubnicou nad Váhom a Novou Dubnicou,
GPS súradnice : N 48° 56΄ 46.452˝ , E 18° 8΄ 52.576˝
DÁTUM KONANIA : 8.10. 2011, začiatok registrácie 8,00 hod, štartovné : 4,- EUR
Propozície pre kategórie vyhlásené na zlet :
. VETRONE .
vetrone do roku 1951, vlečná šnúra max. 100 m, alebo gumicuk z 80m šnúry a 20m gumy, maximum 300 sekúnd, čas sa počíta od vypnutia modelu z vlečnej šnúry, po prvý dotyk so zemou, výsledok je suma 3 lepších štartov zo 6 možných letov
. Speed 400 Old Timer - 1/2A Electric LMR.
vznik modelu do 1951 roku, plošné zaťaženie min. 24,4 gr./dm2, minimálna hmotnosť modelu je 454gr., pohon Graupner Speed 400 6V
bez úprav, náhon vrtule na priamo, bez prevodovky, nekovová vrtuľa, prípustná aj sklopná, batéria 6 NiMh článkov, alebo 2 články LiPol, chod motora prvých 90 sekúnd letu, opätovné spustenie motora je neprípustné, štart z ruky, alebo zo zeme, 3 štarty, 2 najlepšie sa počítajú do hodnotenia, letové maximum 10 minút
. ELOT - Electric Old Timer LMR .
vznik modelu do 1951 roku, plošné zaťaženie min. 24,4gr./dm2, elektromotor bez obmedzení, batéria 7článok NiMh, alebo 2 články LiPol akejkoľvek kapacity, chod motora prvých 45 sekúnd letu, opätovné spustenie motora je neprípustné, štart zo zeme, alebo z ruky, 4 štarty, 3 najlepšie sa počítajú do hodnotenia, letové maximum 10 minút.
. TEXACO .
vznik modelu do 1951 roku, pohon akýmkoľvek spaľovacím motorom do objemu 10,65 cm3, s iskrivou sviečkou motor vyrobený pred rokom 1950 do objemu 20 cm3, ovládanie plynu je povolené, z bezpečnostných dôvodov ovládanie zhasínania motoru, zakázané konverzia žhaviacich motorov na motory s iskrovým zapaľovaním, plošné zaťaženie minimálne 30,5 g/dm2, palivo pre modely Texaco je 2 cm3 na 400 gramov hmotnosti modelu, zaoklúhlene na najbližší násobok 400 gr. palivové nádrže s kontrolou obsahu, motory môže bežať pred vypustením modelu a nádrž môže byť doplnená keď je motor v behu. štart zo zeme, do hodnotenia sa započítava 1 najlepší čas z 3 štartov, maximum je 30 minút
UPOZORNENIE : Každý účastník v plnej miere zodpovedá za škody spôsobené prevádzkou svojho lietadla na zdraví a majetku zúčastnených. Modelári organizovaní v ZMOS sú poistení v príslušnej poisťovni.
O OBČERSTVENIE sa stará šéfkuchár Miloš Konečný - RMK Dubnica
LETU ZDAR a príjemný pobyt na novom modelárskom letisku RMK Dubnica
Požiadavky na ubytovanie v areáli letiska Slávnica prosím nahlásiť do 2.10.2011
kontakt: Ing. Šilar Jiří, mobil: 0910209697, mail:jsilar@naex.sk
riaditeľ sú´taže: Ing. Šilar Jiří
športový komisár: Ing. Karol Ťupek
vedúci časomeračov: Tomáš Jankech